Tuesday, January 27, 2009

Swimsuit Calenders

EWWW! Shriek! Uggg! Seriously, I went into a store today and saw swimsuits hanging on the racks.
Gasp! (vomit motions)
I don't even want to think about swimsuits!! Especially after the chips and cheese dip I had last Friday while I noshed with Helena Bloggers.
Swimsuits??!!
Really, it "ain't right y'all".
Have you ever wondered why they use women on calendars? Truth be told, it is alot of airbrushing. That is really all I need. A good airbrushing machine.
Have you ever wondered why men's swimsuit calendar's don't sell well?
Yes. Women are smart. We don't believe everything we see.
And, well.....Let me give you another hint....


















Uh-huh.

Well, in going through these pictures above, I realized that my husband has NOT been joking all these years when he has insisted that he is a "model" himself. Proof is in the pudding...


I had even more, but I had to edit. There are a couple people who read my blog that work with Big Daddy. I don't think it would go over well, if he were greeted with one of those photos early one morning.
I'm a lucky girl. Look at that photo of him above. He likes to do those poses. ALOT.
Really lucky, because my husband is always a good sport. And because he always makes me laugh. I love you honey!
Thanks also to my cousin, Glenda for the swimsuit men.
I am off now to either attend a Latin Cardio class or stick my head in the sand. But I am not sure if that is the better end or not.

16 comments:

The Berry's Patch said...

Oh come on...some of those men are sexy...you know it!

justabeachkat said...

Oh Girl...I KNOW what you mean!!!! I was in a dressing room today trying on some yoga pants and got a look at my behind in the mirror. Talk about vomiting!!

Funny calendar photos!

Hugs!
Kat

♥georgie♥ said...

Leigh those pics are hysterical!!!
your hubby is so handsome what a beautiful couple you make!

Keetha said...

LOL LOL LOL!!! That "man" calendar is hysterical - - - gross, but hysterical.

I don't want to SEE swimsuits right now either - - - besides all the pounds I shouldn't have on me, it is SNOWING cats and dogs outside and only 19 degrees. Brrrrrrr - - - no swimsuits for moi.

"J" said...

I just lov eyour hubby!!!! He is sooooooooooooooooooo dang CUTE!!!!!!! Love his pose too!!!! HA!

Girl, those guys are just WRONG on those calendar pics!!!!!! YUCK!!!

I feel you on the weight loss thing!!! I think Detox (the few days we did it) made me want to eat out every night!!! I've been soooooooooooooooooooooooo freaking BAD this week!!!!! I do NOT want to go to weigh in today!!!!! =( I know I had a gain....I seen it this morning on our home scale!!!!! =( TEARS TEARS...I know...I did it to myself!!!! I've been stressed and when I'm stressed I like many others EAT...well, more like CHOW DOWN!!!!

Chips and cheese dip sounds sooooooooooooooooooooooo GOOD!!!!!!!!!

XOXO - I'm playing catch up on my blogs...so get ready for lots of comments from me!!!! HE HE HE HE

Mrs. Schmitty said...

Those pictures are just plain wrong!

Hailey said...

I almost just peed my pants! Too funny!

TROLL said...

WARNING. LABEL. PLEASE.

BREAKFAST. GONE.

Bama Belle said...

OK the hot tuna CRACKED ME UP! That is so not right. Girl you won't do. Love and big hugs!

Tammy said...

OMG OMG OMG! At least there were no butt floss photos!

Trina said...

Wow. Those men are, well, certainly not hot.

Swim suits--ugh. Don't wanna think about going there just yet.

tardevil said...

You are so silly. Those swimsuit guys are just disgusting. But, if they were hot, they'd probably be gay, so it's just as well. Nice of you to edit your hubby's photos, b/c at the places my husband has worked, those photos end up coming back on special days such as b-days to haunt the employs.

Leigh said...

Berry Path-LOL! Just my hubs....

Kat,You are to cute...and tiny! You need not worry about a thing! You look fabulous!Hope the swimsuit men gave you a a laugh today!

Georgie-I thought so too. It gave me a laugh! Love my hubs, he is so good to me and always makes me laugh....even after 14 years. Thank you for the compliment! I hope you are feeling better. Stay warm!

Keetha-I just got off the phone with my aunt, who lives in Greenwood...she said a foot! Man! I wish my kids could see that. She is supposed to send me pictures! Wow!Make a snow angel for me.....and hopefully you can get up. That's deep!

J-I do too. He ALWAYS makes me laugh. Daily. I cant think of a better gift than that!
Hey, don't stress if you have an off day, we all are due those...just just right back on. Tomorrow is fresh and new. YOU go girl!!!! I think you look great!
Your comments always make me smile.


Mrs Schmitty-I know, I know. LOL!Hope you are good girl!

Hailey-I thought so too! I am glad I brought you a bit of laughter to your day! Thanks for stopping by!

Troll-Troll, You make me laugh! Sorry. Warning next time. LOL!

Bama Belle-My husband liked September's stache, LOL!Hope you are feeling better, hon!

Tammy-Oh, gosh! No kidding! Ewww. Vomit motions again!

Trina-Me either. Eww.

Tardevil-I know My hubs takes all in stride, knowing that what he does could be published. I think sometimes he thinks I am to embarrassed...and many times I am, but others I need to call him out every once in awhile. LOL. He keeps me laughing.

jennifer said...

I saw this in Google Reader today and about flittered. This post is hysterical. And, except for your handsome man, a bit...ugh.

Anonymous said...

Thank you for your post. We love reading it and laughing as we picture you.

Thanks for joining me the other night. Are you joining me weelky?

Z

JennV said...

ROFL! I Freekin LOVE those calendar pics! This reminds me that I REALLY Need to get back to reading all the fun that my Blog Buds have been having in my absence!